Zwolnienia w agencji Fallon
Agencja reklamowa Fallon zwolniła 18 swoich pracowników.
Z pracą pożegnało się 9 procent z 200 pracowników zatrudnionych w głównej siedzibie agencji w Minneapolis.
"Nawet pomimo naszych ostatnich sukcesów biznesowych, uznaliśmy za konieczne zmniejszenie zatrudnienia o 18 osób na skutek wycofania budżetów przez naszych obecnych klientów" - czytamy w oficjalnym oświadczeniu Fallon.
Cięcia etatów w agencji następują tuż po zatrudnieniu przez nią Darrena Spillera jako dyrektora kreatywnego. Pod koniec czerwca zastąpi on na tym stanowisku Ala Kelly'ego i będzie współpracował z dyrektorem wykonawczym Fallon Chrisem Fosterem.
Wcześniej Spiller był przez 14 lat regionalnym dyrektorem kreatywnym w agencji Publicis Mojo w Melbourne, gdzie pracował przy kampaniach takich marek jak Nestle, Nike, Toyota, McDonald's i Hertz.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Zwolnienia w agencji Fallon