Zmiany w miesięczniku krzyżówkowym Phoenix Press
Listopadowy numer miesięcznika krzyżówkowego "Najlepsze Panoramy. Z Życia Wzięte" (Phoenix Press) ukazał się dzisiaj z odświeżonym logo i szatą graficzną. Wzbogacona została też jego zawartość.
W magazynie pojawiło się siedem nowych krzyżówek panoramicznych (w tym panorama "Z domowej apteczki", w której publikowane są porady zdrowotne nadesłane przez czytelników), zaś cześć innych krzyżówek panoramicznych zostało powiększonych. Dodatkowo od tego numeru w piśmie znaleźć można siedem konkursów.
Bez zmiana pozostała objętość miesięcznika wynosząca 44 strony. Nie zmieniła się też jego cena (2,59 zł) oraz nakład (powyżej 60 tys. egz.).
Zmiany w tytule wspiera autopromocja w dwutygodniku "Z życia wzięte" oraz w pismach krzyżówkowych z portfolio Phoenix Press. Kampania została przygotowana i zaplanowana wewnętrznie przez wydawnictwo.
Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika "Najlepsze Panoramy. Z Życia Wzięte" w okresie od stycznia do lipca br. wyniosła 37 358 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Zmiany w miesięczniku krzyżówkowym Phoenix Press