SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej” - Orange reklamuje usługi pomocnicze (wideo)

Rozpoczęła się kampania Orange reklamująca usługi dodatkowe w tej sieci. Akcję - prowadzoną pod hasłem „W Orange zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej” - przygotowały firmy Leo Burnett i MEC.

W nowej kampanii Orange reklamowane są trzy usługi: „powiedz ile”, forum pomocy technicznej i wirtualny doradca. W ramach tej pierwszej można za darmo sprawdzić, ile zostało na koncie środków z abonamentu i SMS-ów, wpisując w telefonie kod *103*#, wysyłając SMS o treści „ILE” pod numer 8005 lub logując się na swoje konto w serwisie orange.pl. Usługa dostępna jest dla osób korzystających z abonamentowych i mix taryf Delfin, Pelikan i Pantera.

>>> Orange ma 14,6 mln klientów - wzrost o 470 tys.

Forum pomocy technicznej to sekcja strony orange.pl - dostępna pod adresem www.orange.pl/forum - w której znajdują się odpowiedzi na standardowe i rzadziej występujące problemy techniczne dotyczące telefonów i internetu. Natomiast wirtualny doradca to aplikacja na Facebookowym fanpage’u Orange, która na podstawie analizy odpowiedzi na kilka prostych pytań dotyczących sposobu korzystania z telefonu sugeruje ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb.

Zaplanowana na cały listopad kampania reklamująca te usługi obejmuje telewizję, prasę, internet oraz outdoor (billboardy). Kreację reklam przygotowała agencja Leo Burnett, a media zaplanował dom mediowy MEC.

 

Dołącz do dyskusji: „Zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej” - Orange reklamuje usługi pomocnicze (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Korez
Czy tylko mnie się tak wydaje, czy to hasło kampanii jest wybitnie mało ambitne? Ba, ono nawet nie ma nic wspólnego z kreatywnością a co dopiero z ambicją..:/
0 0
odpowiedź
User
Warka
@Korez- osobiści mi się podoba. Nie chodzi tu o popisywanie się ambicją w haśle reklamowym a o prosty przekaz, który do każdego trafi. I mnie osobiście przekonuje. Ambicją można się popisywać przy tworzeniu ofert, co chyba też systematycznie się pojawia. Tzn. mam na myśli pojawianie się zmian we wszystkich segmentach. W biznesie możesz mieć ponad 2700 minut, 2 GB na internet i obniżki na abonament, więc wydaje mi się, że ciężko im coś zarzucić, chociaż to pewnie kwestia indywidualna,.
0 0
odpowiedź
User
Zenek
Witam
Mam pytanie odnośnie melodii w tej reklamie - kto to śpiewa?
Jeśli ktoś wie prosiłbym o tytuł lub link.
Pozdrawiam.
0 0
odpowiedź