Wzrost cyfrowej konkurencji dla tradycyjnego radia
Nowe formy konsumowania muzyki mają negatywny wpływ na tradycyjneradio.
Tak przynajmniej wynika z badania firmy Bridge Ratings,prognozującego zachowania odbiorców mediów w IV kwartale obecnegoroku - informuje serwis Marketing Charts.
Z badania wynika, że tylko 10 procent Amerykanów słuchającychtradycyjnego radia, planuje przeznaczyć w najbliższym czasie więcejczasu na to medium. Tymczasem w przypadku odbiorców radiasatelitarnego, a także posiadaczy odtwarzaczy MP3 oraz słuchającychradia internetowego, wskaźnik ten wyniósł odpowiednio 31, 22 i 17procent.
Z badania Bridge Ratings wynika także, że odbiorcy tradycyjnegoradia, słuchający go przez co najmniej 14 godzin w tygodniu,zamierzają w IV kwartale przeznaczyć mniej czasu na to medium. Zkolei badani poświęcający na radio mniej niż 13 godzin tygodniowo,zamierzają słuchać go nieco więcej.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Wzrost cyfrowej konkurencji dla tradycyjnego radia