SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wyciśnij więcej” w kampanii Payback

Pod hasłem „Wyciśnij więcej z Payback” ruszyła kampania edukacyjna programu lojalnościowego Payback. Wspierają ją działania reklamowe przygotowane i realizowane przez firmy Ogilvy Action, Kiss Digital, Performance Media, Media Vest i Inspirat Communication.

Kampania „Wyciśnij więcej z Payback” pokazuje uczestnikom programu Payback wszystkie jego funkcjonalności, które pozwalają sprawniej zbierać punkty, a tym samym szybciej wymieniać je na nagrody. Wskazówki można przeglądać na stronie wycisnij.payback.pl po wpisaniu numeru swojej karty Payback. W serwisie dostępne są też indywidualne zadania, których wykonanie umożliwia lepsze zrozumienia wszystkich opcji tego programu.

- Zależy nam, aby uczestnicy dostrzegli korzyści płynące z multipartnerskiego charakteru naszego programu, nauczyli się korzystać z ekuponów i kuponów rabatowych. Zachęcamy też do rejestrowania swoich kart, bo tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dostać od nas ofertę w pełni dostosowaną do ich potrzeb - opisuje Marcin Drzewiecki, dyrektor marketingu Payback.

Akcję wspierają działania reklamowe w radiu (spoty i akcje specjalne dla słuchaczy RMF FM i Radia Eska), internecie (e-mailingi, social media i kanał mobilny) oraz punktach partnerów kampanii (BP, Empik, Orange, Real, Multikino, Smyk). Kampania potrwa do 16 października.

Strategię i kreację akcji przygotowała agencja Ogilvy Action, a stronę wycisnij.payback.pl, jej aplikację na iPada i mailingi - agencja Kiss Digital. Za działania w internecie odpowiada Performance Media, za kampanię w radiu - Media Vest, a zaaktywności media relations prowadzi Inspirat Communication.

Dołącz do dyskusji: „Wyciśnij więcej” w kampanii Payback

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl