„Wszystko przed nami” przegrało z konkurencją, 17 mln zł z reklam
Nowy serial TVP1 „Wszystko przed nami” oglądało jesienią br. 1,53 mln widzów, co dało stacji dopiero czwarte miejsce w rynku. Produkcja obniżyła też widownię Jedynki o 850 tys. osób, a z reklam przyniosła 17,2 mln zł.
Serial „Wszystko przed nami” nadawano w ramówce jesiennej od poniedziałku do czwartku o 18.20. Pokazane w okresie od 24 września do 19 grudnia br. odcinki śledziło średnio 1,53 mln osób, co przełożyło się na 12,01 proc. udziału w grupie 4+ i tylko 8,06 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najchętniej oglądany odcinek telenoweli wyemitowano 23 października br. - zobaczyło go 1,78 mln widzów.
W tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. TVP1 miała wyższe wyniki oglądalności. Oglądało ją bowiem 2,38 mln osób przy udziałach odpowiednio wynoszących 18,65 proc. i 12,76 proc.
>>> „Galeria” straciła 300 tys. widzów i znika na miesiąc
Jedynka w paśmie emisji “Wszystko przed nami” zajmowała dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był Polsat nadający w tym czasie serial „Pierwsza miłość”, który osiągał 19,92 proc. udziału. Drugie miejsce zajmowała stacja TVN („Ukryta prawda”;
19,83 proc.), a trzecie - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 14,63 proc.). Wśród widzów w grupie komercyjnej kolejność stacji był taka sama, z tym że liderujący Polsat miał jeszcze większą przewagę.
Pokazane jesienią br. 50 odcinków „Wszystko przed nami” przyniosło Telewizji Polskiej 17,2 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).
Główni bohaterowie telenoweli to młodzi ludzie, którzy po okresie pracy w Mediolanie, wrócili do Lublina, gdzie założyli hostel i bar. W serialu grają m.in. Aleksy Komorowski, Michał Malinowski, Julia Pogrebińska i Piotr Nowak. Reżyserem jest Piotr Wereśniak, a kierownikiem literackim - Ilona Łepkowska. Za produkcję wykonawczą odpowiada firma Artrama.
serial "Wszystko przed nami", fot. TVP
Kolejne dwa odcinki „Wszystko przed nami” pokazane zostaną w TVP1 w środę 2 stycznia br. o 18.20 i 18.45. Natomiast od 8 stycznia br. serial emitowany będzie we wtorki o 21.20 i 21.45.
Top 3 odcinki „Wszystko przed nami”
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat | 2 538 030 | 19,92% | 26,58% |
TVN | 2 526 481 | 19,83% | 18,59% |
TVP2 | 1 864 175 | 14,63% | 10,47% |
TVP1 - WPN | 1 530 156 | 12,01% | 8,06% |
Widownia telenoweli na tle konkurencji
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
23-10-2012 | 1 782 335 | 13,94% |
05-11-2012 | 1 758 811 | 12,66% |
27-11-2012 | 1 740 371 | 12,78% |
Dołącz do dyskusji: „Wszystko przed nami” przegrało z konkurencją, 17 mln zł z reklam