SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wszystko przed nami” przegrało z konkurencją, 17 mln zł z reklam

Nowy serial TVP1 „Wszystko przed nami” oglądało jesienią br. 1,53 mln widzów, co dało stacji dopiero czwarte miejsce w rynku. Produkcja obniżyła też widownię Jedynki o 850 tys. osób, a z reklam przyniosła 17,2 mln zł.

Serial „Wszystko przed nami” nadawano w ramówce jesiennej od poniedziałku do czwartku o 18.20. Pokazane w okresie od 24 września do 19 grudnia br. odcinki śledziło średnio 1,53 mln osób, co przełożyło się na 12,01 proc. udziału w grupie 4+ i tylko 8,06 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najchętniej oglądany odcinek telenoweli wyemitowano 23 października br. - zobaczyło go 1,78 mln widzów.

W tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. TVP1 miała wyższe wyniki oglądalności. Oglądało ją bowiem 2,38 mln osób przy udziałach odpowiednio wynoszących 18,65 proc. i 12,76 proc.

>>> „Galeria” straciła 300 tys. widzów i znika na miesiąc

Jedynka w paśmie emisji “Wszystko przed nami” zajmowała dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był Polsat nadający w tym czasie serial „Pierwsza miłość”, który osiągał 19,92 proc. udziału. Drugie miejsce zajmowała stacja TVN („Ukryta prawda”;
19,83 proc.), a trzecie - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 14,63 proc.). Wśród widzów w grupie komercyjnej kolejność stacji był taka sama, z tym że liderujący Polsat miał jeszcze większą przewagę.

Pokazane jesienią br. 50 odcinków „Wszystko przed nami” przyniosło Telewizji Polskiej 17,2 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).

Główni bohaterowie telenoweli to młodzi ludzie, którzy po okresie pracy w Mediolanie, wrócili do Lublina, gdzie założyli hostel i bar. W serialu grają m.in. Aleksy Komorowski, Michał Malinowski, Julia Pogrebińska i Piotr Nowak. Reżyserem jest Piotr Wereśniak, a kierownikiem literackim - Ilona Łepkowska. Za produkcję wykonawczą odpowiada firma Artrama.


serial "Wszystko przed nami", fot. TVP

Kolejne dwa odcinki „Wszystko przed nami” pokazane zostaną w TVP1 w środę 2 stycznia br. o 18.20 i 18.45. Natomiast od 8 stycznia br. serial emitowany będzie we wtorki o 21.20 i 21.45.


Top 3 odcinki „Wszystko przed nami”

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Polsat2 538 03019,92%26,58%
TVN2 526 48119,83%18,59%
TVP21 864 17514,63%10,47%
TVP1 - WPN1 530 15612,01%8,06%



Widownia telenoweli na tle konkurencji

DataWszyscy 4+
AMRSHR %
23-10-20121 782 33513,94%
05-11-20121 758 81112,66%
27-11-20121 740 37112,78%

 

 


 

Dołącz do dyskusji: „Wszystko przed nami” przegrało z konkurencją, 17 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tadlowaty
I co z tego? Wielkie halo! Przegrał to przegrał. Zarząd TVP jest jak poprzedni zarząd PZPN. Wszyscy wokół czują, że śmierdzi, ale Braunowi pachnie fiołkami. Wszyscy mówią, że się pali, a Zalewski twierdzi, że się dogrzewają. Wszyscy widzą głodowanie, a Piwowar mówi, że to taka dieta. Ta cała ferajna z Radziszewskim, Godlewskim, Karśką, Sandakiem i Kapustą bawią się naprawdę świetnie. Po co im psujecie przezwę świąteczną takimi jadowitymi tekstami?
odpowiedź
User
Janek
Nie znam serialu, ale jak słyszę, że robił go Wereśniak, to mi wystarczy za rekomendację.
odpowiedź
User
kicia
mogą sobie to gówno nadawać nawet w porze dziennika a i tak ogladalnosci nie będzie miał większej...Łepkowska na emeryturę!!!!!
odpowiedź