SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wszystkie tygodniki poradnikowe straciły w kwietniu br.

Kwiecień br., miesiąc tragedii smoleńskiej, był jednocześnie okresem w którym spadła sprzedaż wszystkich trzech tygodników poradnikowych dla kobiet. Liderem zestawienia była „Chwila dla Ciebie”, a najwięcej stracił „Naj”.

Rozpowszechnianie płatne razem „Chwili dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu br. wyniosła 281 363 egz. i była o 11 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Pani Domu” (Edipresse Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem spadło o 19,6 proc. do 257 939 egz.

Na trzecim miejscu uplasował się „Naj”, wydawany przez G+J Polska, który zanotował w kwietniu br. wynik na poziomie 115 574 egz., co oznacza spadek aż o 46,9 proc. Od 10 czerwca br. pismo zostało przekształcone w miesięcznik. 

  kwiecień
ZKDP 2009 2010
  Rozpowszechnianie płatne razem
Chwila dla Ciebie 316 188 281 363
Pani Domu 320 774 257 939
Naj 217 447 115 574


Porównując dane z kwietnia br. do danych z marca widać, że największy spadek dotknął „Panią Domu” - jej rozpowszechnianie płatne razem poszło w dół o 21,5 proc. Najmniej straciła natomiast „Chwila dla Ciebie” (5,3 proc.). 

  2010
ZKDP marzec kwiecień
  Rozpowszechnianie płatne razem
Chwila dla Ciebie 297 173 281 363
Pani Domu 328 375 257 939
Naj 136 966 115 574


 

Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki poradnikowe straciły w kwietniu br.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl