Wspólne pakiety reklamowe Polskapresse i Press Media
Grupa Wydawnicza Polskapresse we współpracy z podkarpackim wydawnictwem Press Media wprowadziła do oferty dwa pakiety reklamowe w magazynach i dodatkach telewizyjnych obu wydawców.
Pakiet pierwszy obejmuje reklamę w dwóch tytułach Press Media: „Program TV” (w nakładzie sprzedawanym w kioskach jak i bezpłatnym dodawanym do “Super Nowości”) i „Ekran TV” (tygodnik płatny) oraz w dodatkach telewizyjnych Polskapresse: „Tele Magazynie”, dodawanym do wydań “Polski” i „Super Tele”, dołączanym do tygodników lokalnych. Łączny nakład tych wydań to ponad 1 mln egz. Drugi pakiet obejmuje płatną wersję „Programu TV”, „Ekran TV” oraz „Tele Magazyn”, co daje sprzedaż na poziomie przekraczającym 800 tys. egz.
W ramach pakietów reklamowych wprowadzone zostały różne formaty reklam – od 1/12 do pełnej strony. Ich sprzedaż prowadzi dział sprzedaży TV Guidów Polskapresse Oddział Biuro Reklamy.
Dołącz do dyskusji: Wspólne pakiety reklamowe Polskapresse i Press Media