SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Women's Health” już na rynku. Agnieszka Cegielska na okładce (foto)

Agnieszka Cegielska znalazła się na okładce pierwszego wydania polskiej edycji pisma „Women's Health”. Lifestylowy magazyn dla pań zadebiutował właśnie na naszym rynku.

Tytuł kierowany jest do kobiet w wieku 23-45 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, z miast powyżej 10 tys. mieszkańców Około 25 proc. magazynu zajmują treści związane z urodą i stylem, 20 proc. tekstów dotyczy o zdrowiu, reszta pisma poświęcona jest m.in. seksowi i związkom, fitnessowi oraz odżywianiu. W pierwszym wydaniu czytelnicy znajdą m.in. wywiad z Agnieszką Cegielską, program treningowy, test dotyczący kondycji skóry czy tekst o kobiecym libido.

„Women's Health” ukazał się w nakładzie 100 tys. egz. i w cenie 7,99 zł. Numer pozostanie w sprzedaży przez kilka miesięcy, a jesienią br. ukaże się drugie wydanie. W przyszłym roku tytuł stanie się dwumiesięcznikiem.

Numer został przygotowany dotychczasowy zespół redakcyjny „Men's Health”, a docelowo ma powstać osobna redakcja dla tytułu. Redaktorem naczelnym „WH” jest Aneta Marytynów, wicenaczelna „Men's Health”, w praktyce kierująca redakcją tego pisma.

Wprowadzenie nowego magazynu na rynek wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie, internecie, social mediach i w punktach sprzedaży.

„Women's Health” należy do wydawnictwa Rodalce Inc. Tytuł powstał w USA w 2005 roku jako siostrzany magazyn „Men's Health” (w Polsce wydaje go właśnie Motor-Presse Polska). Obecnie „WH” ma już 17 edycji na świecie.

Motor-Presse Polska poza „Men's Health” wydaje także magazyny ”Motocykl”, ”Runner’s World”, ”Auto Motor i Sport” oraz ”Ciężarówki i autobusy”.

Dołącz do dyskusji: „Women's Health” już na rynku. Agnieszka Cegielska na okładce (foto)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl