Wirtualna Polska reklamuje się jako „ciekawsza strona informacji”
Pod hasłem „Ciekawsza strona informacji” rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Wirtualnej Polski. Akcję portal przygotował wspólnie z firmami 303 i Socializer.
Kampania Wirtualnej Polski jest oparta na odważnych zestawieniach tytułów pochodzących z różnych sekcji portalu, które razem tworzą nowy, zabawny przekaz. Wśród kilkudziesięciu kompilacji nagłówków są m.in. „Masz problem z zasypianiem (Nauka)/ Posłuchaj orędzia prezydenta (Wiadomości)”, „Polacy najbardziej rozmodlonym narodem świata (Wiadomości)/ Co drugi mężczyzna chce na misjonarza (Seks)”, „Znajdź swoją połówkę jesienią (Kobieta i Facet)/ Zimą wzrasta akcyza na alkohol (Finanse)”, „Naukowcy odkryli eliksir młodości (Nauka)/ Emerytur nie będzie (Wiadomości)”. Zestawienia tytułów są dostosowane kontekstowo do miejsc, w których będą prezentowane.
>>> WP.pl rok po roku: strony IT i -e-commerce w górę
- W tej kampanii mówimy, że nasz portal to najlepszy miks informacji podanych w przystępny sposób, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie - opisuje Anna Pogorzelska, zastępca dyrektora pionu ds. marketingu w Wirtualnej Polsce. - Przedstawiamy naszą ofertę w dowcipny sposób, nie bojąc się przy tym przyznać, że oprócz rzetelnych wiadomości z zakresu np. stosunków międzynarodowych, zamieszczamy także ciekawostki wzbudzające uśmiech - dodaje.
W ramach akcji na stronie ciekawsza.wp.pl odbędzie się konkurs, którego zwycięzca zdobędzie tablet iPad 2 i przez jeden dzień będzie wydawcą strony głównej Wirtualnej Polski. W serwisie - a także w specjalnej aplikacji na Facebooku - można tworzyć własne, intrygujące zestawienia tytułów, a wszyscy użytkownicy mogą na nie głosować. Spośród najlepszej propozycji z poszczególnych dni przedstawiciele WP wybiorą laureata nagrody głównej.
Kampania będzie realizowana etapami w prasie (dzienniki, tygodniki, miesięczniki m.in.: „Super Express”, „Polska The Times”, „Echo Miasta”, „Rzeczpospolita”, „Przekrój”, „Wprost”, „Newsweek”, „Cosmopolitan”, „Glamour”, „Elle”, „Zwierciadło”, „Logo”, „Komputer Świat”, „Viva”, „National Geographic”, „Focus”), radiu (m.in. Radio ZET, RMF FM, RMF Maxxx, Radio Eska, Eska Rock, Radio Złote Przeboje, Polskie Radio), telewizji (Fox International, Canal +, TV Puls, 4FunTV), kinach (Cinema City, Multikino), internecie (serwisy WP, Facebook i m.in. sieci reklamowe Arbo, Ad-Vice, IDMnet i Evolution Media) oraz w formie ambientowej (m.in. naklejki na szybach w metrze, lustrach w przymierzalniach sklepów odzieżowych, szafkach na basenach i w siłowniach oraz na podłodze w księgarniach, reklamy na opakowaniach do pizzy). Akcja potrwa do połowy listopada.
Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja 303, a aplikację konkursową na Facebooka - agencja Socializer. Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się zespół ds. planowania mediów i dział marketingu Wirtualnej Polski.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska reklamuje się jako „ciekawsza strona informacji”