SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wilczy apetyt na zdrowe co nieco” promuje Frucio

W prasie i punktach sprzedaży rusza kampania musów owocowych Frucio. Akcję pod hasłem „Wilczy apetyt na zdrowe co nieco” przygotowały Star Advertising i Star Media.

W ramach skierowanej do dzieci kampanii musów owocowych Frucio na ich opakowaniach znajdują się specjalne naklejki. Akcja pod hasłem „Wilczy apetyt na zdrowe co nieco” obejmuje również prasę dziecięcą (m.in. „Kubuś Puchatek”, „Auta”, „Księżniczka” czy „Barbie”).

Kampanię – zaplanowaną do końca maja – przygotowały i realizują agencja reklamowa Star Advertising oraz dom mediowy Star Media.

Dołącz do dyskusji: „Wilczy apetyt na zdrowe co nieco” promuje Frucio

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl