SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Widzowie MTV i Vivy wybiorą najlepsze reklamy

Widzowie polskich kanałów muzycznych MTV i Viva wybiorą w internetowym głosowaniu najlepsze reklamy telewizyjne. Nagrodzone w pięciu kategoriach spoty otrzymają w grudniu podczas uroczystej gali statuetki Spoters 2008.

Do końca września reklamy emitowane w polskich stacjach telewizyjnych przez ostatni rok mogą zgłaszać do konkursu reklamodawcy i domy mediowe. W pierwszym etapie organizatorzy obiektywne sprawdzą, które spośród spotów reklamowych najbardziej podobają się młodzieży. Badanie zostanie przeprowadzone przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych na reprezentatywnej grupie osób w wieku 13-29 lat dzięki metodologii Copy Test.

Wszystkie reklamy zostaną podzielone na pięć kategorii: Cuda Techniki (promujące produkty z branży technologicznej), Nóż/Widelec (sektor spożywczy), Dobrze Skrojone (branża odzieżowa), Pachnidło (sektor kosmetyczny) i Rozmaitości (pozostałe). Najlepsze wśród nominowanych spotów wybiorą widzowie MTV Polska i Viva Polska w internetowym głosowaniu, przyznając w ten sposób statuetki Spoters 2008, których uroczyste wręczenie odbędzie się w grudniu podczas uroczystej gali.

mtv

- Oddajemy głos widzom naszych kanałów i internautom odwiedzającym nasze witryny internetowe, ponieważ chcemy się dowiedzieć, które reklamy najbardziej przypadły im do gustu - argumentuje Tomasz Bruss, dyrektor reklamy i sponsoringu MTV Networks Polska. - Myślę, że ta wiedza przyda się nie tylko nam, ale również naszym partnerom biznesowym - dodaje.

Konkurs wspólnie z MTV Networks Polska organizuje dom mediowy At Media. Natomiast partnerem badawczym projektu jest Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.

Dołącz do dyskusji: Widzowie MTV i Vivy wybiorą najlepsze reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl