SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Washington Post” z milionem cyfrowych subskrybentów, dwukrotny wzrost od początku roku

„Washington Post” potwierdził, że liczba cyfrowych subskrybentów dziennika przekroczyła milion, o 500 tys. więcej niż na początku 2017 roku. „Washington Post” dołączył do czołówki amerykańskich tytułów budujących z powodzeniem źródła przychodów w segmencie cyfrowym.

O nowych statystykach dotyczących cyfrowej dystrybucji „Washington Post” poinformował w wewnętrznym mailu do pracowników Fred Ryan, wydawca dziennika.

W korespondencji Ryan ujawnił, że liczba subskrybentów płacących miesięcznie za dostęp do treści w serwisie Washington Post przekroczyła milion. To oznacza dwukrotny wzrost w porównaniu ze styczniem br., gdy płacących użytkowników było ok. 500 tys. i trzykrotnie więcej niż jesienią ub.r.

Ryan nie podał żadnych bliższych szczegółów dotyczących płatnych subskrypcji dziennika. Zachodnie media podkreślają jednak, że przekraczając próg miliona cyfrowych subskrybentów „Washington Post” dołączył do wąskiego na razie grona tytułów w amerykańskiej prasie, dla których internetowe opłaty stają się znaczącym źródłem przychodów. Największy konkurent „Washington Post”, dziennik „Wall Street Journal” posiada obecnie ponad 1,2 mln subskrybentów, jednak niedoścignionym liderem pozostaje „New York Times” z liczbą 2,3 mln płatnych użytkowników cyfrowej wersji tytułu.

Od sierpnia 2013 r. „Washington Post” należy do Jeffa Bezosa, szefa Amazona, który kupił dziennik za 250 mln dol.

 

Dołącz do dyskusji: „Washington Post” z milionem cyfrowych subskrybentów, dwukrotny wzrost od początku roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl