SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Walentynkowy debiut miesięcznika motoryzacyjnego

Dziś ukazuje się pierwszy na polskim rynku numer magazynu motoryzacyjnego "Top Gear", który będzie wydawany na licencji BBC Worlwide przez grupę wydawniczą Burda Media Polska. Pismo ma stanowić alternatywę dla męskich tytułów lifestylowych skierowaną do bardziej wymagających czytelników.

W 180-stronicowym miesięczniku głównymi działami będą: Metal (aktualności ze świata motoryzacji, prezentacje samochodów), Twarze (znani ludzie i ich samochody), Jazda (testy), Top Gear (gadżety dla mężczyzn) i Przewodnik (testy długodystansowe, samochody używane). Redaktorem naczelnym pisma jest Piotr Frankowski, jego zastępcą - Jacek Pieśniewski, a gościnnym felietonistą - znany z telewizji i brytyjskiej edycji Jeremy Clarkson.

Nakład "Top Gear" wyniesie 122 tys. egz., a wydawnictwo zakłada osiągnięcie i utrzymanie w tym roku sprzedaży na poziomie ponad 60 tys. egz. Cena egzemplarzowa wyniesie 3,90 zł.

We wprowadzenie tytułu na rynek wydawnictwo zainwestowało 4 mln zł. Kampania ATL, zaplanowana dla trzech pierwszych numerów magazynu, obejmie telewizję (m. in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN Turbo), radio (RMF FM oraz prawie 100 stacji lokalnych), prasę, Internet, nośniki reklamy zewnętrznej oraz punkty sprzedaży. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media Warszawa, a kreacją - agencja Gonnabe.

Dołącz do dyskusji: Walentynkowy debiut miesięcznika motoryzacyjnego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl