„Wakacyjna loteria” przez 5 tygodni w „Super Expressie”
W poniedziałek 29 czerwca br. startuje nowa gra „Super Expressu” (Murator) pod nazwą „Wakacyjna loteria”. Zabawa ma potrwać pięć tygodni i polega na zakreślaniu na kartach liczb publikowanych na łamach dziennika.
Do udziału w loterii potrzebne są personalizowane karty do gry, które zostaną dołączone do całego nakładu „Super Expressu”. Zadaniem uczestnika loterii jest zakreślanie na karcie liczb, które codziennie publikowane będą na łamach dziennika. Zakreślenie wszystkich liczb w ramach jednej piramidy gwarantuje przypisaną do niej wygraną.
Na uczestników czekają nagrody pieniężne. Czytelnicy, którzy nie zakupią wydania gazety z kartą do gry, będą mogli wziąć udział w weekendowej zabawie SMS-owej, w której wygraną jest gotówka na wakacje.
Wprowadzenie loterii promuje kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP2, Telewizja Polsat, Polo TV, Eska TV oraz Fokus TV) i w stacjach radiowych (Polskie Radio, Radio ESKA, Radio VOX FM, Radio WAWA).
Kampanię przygotował dział marketingu „Super Expressu”. Za obsługę mobilną projektu odpowiada spółka Supermedia Interactive, a media zewnętrzne zakupił Starcom.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” w kwietniu br. wyniosła 152 119 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Wakacyjna loteria” przez 5 tygodni w „Super Expressie”