W lipcowym cenniku reklamowym Polsatu najdroższy „Mega Hit”
Reklamodawcy zainteresowani obecnością na antenie Polsatu w lipcu br. najwięcej zapłacą za spoty przy wybranych filmach z cyklu „Mega Hit” oraz przy „Disco Hit Festiwal - Kobylnica 2015”. Przy „Wydarzeniach” reklamy są tańsze niż przy „Sporcie” i „Pogodzie”.
W cenniku reklamowym Polsatu na lipiec najwięcej kosztują reklamy przy poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega Hit”. Ceny, w zależności od filmu, wynoszą od 23,6 do 37,8 tys. zł (wszystkie kwoty w tekście to ceny netto, bez rabatów, spotów 30-sekundowych).
Niewiele mniej zapłacą reklamodawcy za spoty podczas transmisji „Disco Hit Festiwal - Kobylnica 2015”. Stacja pokaże go w piątkowy wieczór 3 lipca, a reklamy kosztują od 25 do 36,7 tys. zł.
Ceny reklam przy wtorkowym „Mega Hicie” wynoszą od 19,4 do 25,7 tys. zł. Polsat w okresie wakacyjnym będzie emitować filmy niemal każdego dnia wieczorem. Emisja reklamy o tej porze w środę kosztuje do 26,2 tys. zł, w czwartek - do 25,7 tys. zł, w piątek - do 29,7 tys. zł, a w niedzielę - do 28,4 tys. zł.
W sobotę wieczorem Polsat będzie pokazywać kabarety - spoty przy nich kosztują od 15,6 do 17,6 tys. zł.
Stacja nie rezygnuje z emisji o stałej porze (codziennie ok. 20:00) serialu „Świat według Kiepskich”, przy którym za spot trzeba zapłacić od 14,5 do 22,3 tys. zł.
Cena spotu przy głównym wydaniu serwisu informacyjnego „Wydarzenia” zależy od dnia emisji. W dni powszednie wynosi 13,5 tys. zł, w soboty - 9,2 tys. zł oraz 20,7 tys. zł w niedziele. Nieco więcej kosztują reklamy przy nadawanych zaraz po „Wydarzeniach” „Sporcie” i „Pogodzie”. Reklama przy serwisie sportowym to wydatek rzędu 19,8 tys. zł w dni powszednie oraz 22,2 tys. zł w niedziele, a przy prognozie pogody - 21,3 tys. zł w dni powszednie oraz 23,7 tys. zł w niedziele.
W piątek 31 lipca wieczorem Polsat pokaże „Fight Exclusive Night - Kołobrzeg”. Reklamy przy tej transmisji kosztują od 20,9 do 22,4 tys. zł.
Polsat Media jako ostatnie z największych telewizyjnych biur reklamy ogłosiło cennik na lipiec. Najpierw ofertę na przyszły miesiąc podało biuro reklamy Telewizji Polskiej (więcej o tym), a zaraz potem TVN Media (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: W lipcowym cenniku reklamowym Polsatu najdroższy „Mega Hit”