UPC rozwiewa obawy dotyczące cyfryzacji i ostrzega przed oszustami
Sieć UPC Polska wysłała do klientów i spółdzielni mieszkaniowych informacje na temat cyfryzacji telewizji naziemnej. Ostrzega w nich też przed nieuczciwymi sprzedawcami.
- Cyfryzacja telewizji naziemnej nie ma żadnego wpływu na usługi, świadczone przez UPC. Usługa telewizji będzie nadal dostarczana za pośrednictwem niezależnych urządzeń UPC, nawet po wyłączeniu sygnału analogowego naziemnego - informuje UPC w listach, które otrzymali ostatnio jej klienci. Sugeruje także „szczególną ostrożność wobec sprzedawców firm, którzy namawiają na zakup sprzętu do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej”. - Korzystając z Telewizji UPC, nie muszą Państwo kupować żadnego dodatkowego sprzętu - czytamy w korespondencji.
Na koniec operator przypomina zasady świadczenia usług, np. dotyczących użytkowania telewizji na własny użytek czy wnoszenia dodatkowych opłat poza abonamentem dla UPC.
- Szereg, często niespójnych, informacji na temat cyfryzacji, wzbudzało przeróżne wątpliwości u naszych klientów i wpływało na to, że kierowali oni do nas pytania. Aby rozwiać wątpliwości, zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie działań edukacyjnych skierowanych do klientów, także UPC Biznes, i spółdzielni mieszkaniowych, mających na celu dostarczenie przystępnej wiedzy na temat cyfryzacji i jej skutków. A także ostrzeżenie abonentów przed nieuczciwymi sprzedawcami, którzy wykorzystując niewiedzę starszych osób namawiają je na zakup zbędnego sprzętu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Sadowska, starszy specjalista ds. PR w UPC.
UPC Polska to największy polski operator kablowy. Na koniec września br. z usług tej sieci korzystało 1,46 mln abonentów, z czego 715 tys. miało telewizję cyfrową, a 593 tys. telewizję analogową (więcej na ten temat).
Własną kampanią rozwiewającą obawy użytkowników telewizji kablowych związanych z cyfryzacją telewizji naziemnej i wyłączeniem analogu, rozpoczęła też jesienią Polska Iza Komunikacji Elektronicznej, zrzeszająca operatorów kablowych. W ramach akcji „Cyfryzacja bez obaw” uruchomiono specjalny serwis internetowy, emitowano spoty w telewizjach lokalnych czy przygotowano drukowane materiały informacyjne.
Dołącz do dyskusji: UPC rozwiewa obawy dotyczące cyfryzacji i ostrzega przed oszustami