Universal McCann triumfuje
Dom mediowy Universal McCann zdobył cztery z pięciu nagród w trakcie Clear Channel / Media Week Outdoor Planning Awards.
Należącej do Interpublic Group agencji, poza zgarnięciem trzech z czterech nagród w regularnych kategoriach, przyznano również Grand Prix - informuje serwis Brand Republic.
Wspólnie z IPM, Universal McCann triumfował w kategorii "najlepsze wykorzystanie Ciągłości w reklamie outdoor" za wieloletnią kampanię marki Jack Daniels, która zdobyła również Grand Prix. Pozostałe kategorie, w których wyróżniono dom mediowy to: "najlepsze wykorzystanie outdooru w kampanii multimedialnej" (razem z Kinetic za kampanię marki Bacardi Superior) oraz "najlepsze wykorzystanie innowacji w reklamie outdoor" (razem z Destination Media za kampanię promującą dziecięcą stację Nickelodeon, w której wykorzystano interaktywną podłogę do gier w centrach handlowych).
Jedyna kategoria, w której Universal McCann nie wygrał, to nagroda za "najlepsze wykorzystanie wielu formatów w reklamie outdoor". Tutaj zwyciężyły MindShare i Kinetic, które uhonorowano za kampanię w londyńskim metrze mającą na celu transformację marki First Direct.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Universal McCann triumfuje