SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Universal McCann triumfuje

Dom mediowy Universal McCann zdobył cztery z pięciu nagród w trakcie Clear Channel / Media Week Outdoor Planning Awards.

Należącej do Interpublic Group agencji, poza zgarnięciem trzech z czterech nagród w regularnych kategoriach, przyznano również Grand Prix - informuje serwis Brand Republic.

Wspólnie z IPM, Universal McCann triumfował w kategorii "najlepsze wykorzystanie Ciągłości w reklamie outdoor" za wieloletnią kampanię marki Jack Daniels, która zdobyła również Grand Prix. Pozostałe kategorie, w których wyróżniono dom mediowy to: "najlepsze wykorzystanie outdooru w kampanii multimedialnej" (razem z Kinetic za kampanię marki Bacardi Superior) oraz "najlepsze wykorzystanie innowacji w reklamie outdoor" (razem z Destination Media za kampanię promującą dziecięcą stację Nickelodeon, w której wykorzystano interaktywną podłogę do gier w centrach handlowych).

Jedyna kategoria, w której Universal McCann nie wygrał, to nagroda za "najlepsze wykorzystanie wielu formatów w reklamie outdoor". Tutaj zwyciężyły MindShare i Kinetic, które uhonorowano za kampanię w londyńskim metrze mającą na celu transformację marki First Direct.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Universal McCann triumfuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl