SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Universal McCann dla MasterCard

MasterCard skonsolidował swój globalny budżet medialny. Na całym świecie za planowanie i zakup mediów dla firmy odpowiedzialny będzie dom mediowy Universal McCann.

Należąca do Interpublic Group agencja właśnie zdobyła amerykańską część budżetu, którego wartość w skali globalnej szacuje się na 340 milionów dolarów. Do tej pory za oceanem MasterCard był obsługiwany przez GSD&M/Idea City (Omnicom Group).

Za kreację działań reklamowych dla MasterCard odpowiedzialna jest McCann Erickson - siostrzana agencja Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Universal McCann dla MasterCard

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl