SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Universal Channel od października z reklamami

Kanał Universal Channel od 1 października br. wprowadzi na swoją antenę reklamy. Stanie się to możliwe dzięki uruchomieniu dedykowanej wyłącznie na polski rynek wersji stacji. Za sprzedaż reklam w kanale odpowiadać ma dom sprzedaży At Media.

Universal Channel dostępny będzie w sprzedaży indywidualnej, pakietach spotów oraz pakietach: At Max, At Adults, At Men, At Premium oraz At Your Choice.

Universal Channel, który należy do NBC Universal Global Networks, emituje filmy i seriale. Znajduje się w ofercie m.in. platformy N, Cyfry+, sieci kablowych Aster, Vectra i UPC Polska, docierając do 2,3 mln gospodarstw domowych w Polsce. Udział kanału w rynku w okresie od 1 do 16 września br. wyniósł 0,20 proc. w grupie 4+ i 0,28 proc. w grupie 16-49.

Obecnie reklamy nadają też dwie inne stacje filmowe NBC Universal w Polsce - Hallmark Channel i Movies 24. Na razie spółka nie planuje natomiast uruchomienia polskiej wersji czwartego swojego kanału filmowego - Sci Fi Channel, ani wprowadzenia reklam na jego antenę.

Dołącz do dyskusji: Universal Channel od października z reklamami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl