SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko „Pani” i „Zwierciadło” w górę, najwięcej stracił „In Style”

 W 2009 roku wzrosty sprzedaży wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych kierowanych do kobiet zanotowały tylko „Pani” i „Zwierciadło”. Najwięcej stracił „In Style”, a liderem był „Twój Styl”.

Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer) w ub.r. wyniosła 249 262 egz. i była niższa o 3,4 proc. niż w analogicznym okresie 2008 roku - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą ogółem na poziomie 182 071 egz. - znalazł się „Joy” (Marquard Media Polska), który w porównaniu do 2008 roku zanotował spadek wynoszący 10,7 proc.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik shoppingowy "Avanti" (Agora), który rozszedł się w nakładzie 168 057 egz. (w dół o 4,5 proc.).

Wzrosty w segmencie zanotowały jedynie „Pani” (Wydawnictwo Bauer), której sprzedaż wzrosła o 4,8 proc. do 112 682 egz. i „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło), które zyskało aż 16,7 proc. i miało sprzedaż na poziomie 90 762 egz.

Natomiast największy spadek w rankingu dotyczył miesięcznika „In Style” (Burda Media Polska), którego sprzedaż ogółem w stosunku do 2008 roku zmniejszyła się aż o 20,1 proc. do 85 642 egz.

 

Wirtualnemedia.pl 2009 2008
ZKDP Sprzedaż ogółem
Twój Styl 249 262 258 158
Joy 182 071 203 812
Avanti 168 057 175 960
Cosmopolitan 128 688 137 032
Glamour 125 090 131 835
Pani 112 682 107 533
Zwierciadło 90 762 77 753
In Style 85 642 107 247
Hot Moda & Shopping 76 296 83 614
Elle 70 245 75 307
Uroda 61 091 62 193
Shape 37 211 41 572
Sukces 23 398 24 361


 

Dołącz do dyskusji: Tylko „Pani” i „Zwierciadło” w górę, najwięcej stracił „In Style”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl