SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży, „Kurier Internetowy” zyskał najwięcej

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych w maju br. był „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Kurier Internetowy”, a na czele spadków uplasowało się „Życie Bytomskie”.

Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w maju 2017 roku wyniosła 18 854 egz., po spadku względem analogicznego okresu 2016 roku o 5,76 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugiej lokacie uplasował się „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 6,29 proc. do poziomu 14 627 egz.

Podium zamyka „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 11 634 egz., po spadku o 4,70 proc.

Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Kurier Internetowy” (Graffi Studio Janusz Ansion), który zajął miejsce 15. Jego średni wynik zwiększył się o 9,66 proc. i w ostateczności wyniósł 3 065 egz.

Z kolei najwięcej straciło „Życie Bytomskie” (Bytomska Spółdzielnia Pracy Dziennikarzy Redakcja i Wydawnictwo) - było to 12,02 proc. do poziomu 4 106 egz. Tytuł ten w rankingu był 14.

W maju br. w porównaniu do kwietnia br. największy wzrost średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii osiągnęła „Gazeta Gryfińska” (Pro Media Kamil Miler), której wynik zwiększył się o 2,23 proc.

Największy spadek, wynoszący 7,11 proc., zanotował tutaj „Tygodnik Podhalański”.

W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży, „Kurier Internetowy” zyskał najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl