"Twój Styl" reklamowo przed "Tele Tygodniem" i "Vivą", ”Vogue” ze wzrostem o 140 proc. (Top10)
W 2021 roku wydatki na reklamę w magazynach były wyższe niż rok wcześniej o ponad 8 proc. Największy wzrost wpływów z reklam odnotowały „Vogue”, „Forbes” i „Zwierciadło” – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W okresie od stycznia do grudnia 2021 roku wydatki na reklamę w magazynach wyniosły blisko 3,65 mld zł i były wyższe niż w tym samym okresie 2020 roku o 8,1 proc. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (na podstawie danych cennikowych netto, bez rabatów, Kantar).
Liderem wpływów reklamowych pozostaje „Twój Styl” z przychodami w wysokości 290,1 mln zł, wyższymi rok do roku o 14,1 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Pozycja wicelidera należy to tygodnika „Tele Tydzień”, który zarobił w omawianym okresie 205,4 mln zł, czyli 11,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Podium zamyka dwutygodnik „Viva” z wpływami w kwocie 204,1 mln zł, wyższymi w skali roku o 21,5 proc.
Spośród tytułów, które znalazły się poza podium na szczególną uwagę zasługuje magazyn „Vogue” – jego przychody reklamowe rok do roku wzrosły o 136,9 proc. - z 84,5 mln zł do 200,2 mln zł.
Wydatki na reklamę w „Życiu na gorąco” wyniosły 120,6 mln zł (+18 proc.), w „Przyjaciółce” – 107,5 mln zł (+2,1 proc.), w „Party” – 95,3 mln zł (+14 proc.).
„Pani” zarobiła na reklamach w 2021 roku 92,3 mln zł (+1 proc.), „Zwierciadło” - 81,2 mln zł (+24,7 proc.), a „Forbes” – 79 mln zł (+32,5 proc.).
Dołącz do dyskusji: "Twój Styl" reklamowo przed "Tele Tygodniem" i "Vivą", ”Vogue” ze wzrostem o 140 proc. (Top10)