Twitter ze stronami marek w stylu Facebooka?
Twitter szuka nowych źródeł przychodu z reklam. Być może serwis umożliwi firmom tworzenie osobnych stron poświęconych markom.
Według serwisu Marketing Magazine, powołującego się na źródła zaznajomione z planami Twittera, popularny mikroblog bierze pod uwagę możliwość wprowadzenia stron, dzięki którym reklamodawcy mogliby promować swoje marki i lepiej docierać z przekazem do użytkowników. Za inicjatywą stoi dyrektor wykonawczy Twittera Dick Costolo i odpowiedzialny za przychód Adam Bain.
Strony na Twitterze miałyby funkcjonować w podobny sposób do oficjalnych stron biznesowych na Facebooku, przeznaczonych dla firm, organizacji, instytucji, artystów czy marek.
Marketing Magazine podaje, że jeśli Twitter zdecyduje się na wprowadzenie tego pomysłu w życie, nowe strony będą początkowo widoczne tylko dla użytkowników z USA.
Dołącz do dyskusji: Twitter ze stronami marek w stylu Facebooka?