SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Twist” szybuje do góry, “Popcorn” traci

Największy wzrost sprzedaży wśród magazynów dla młodzieży zanotował w październiku ub.r. miesięcznik “Twist”. Miesiąc na największym minusie zakończył natomiast “Popcorn”, spory spadek dotknął też “13 Magazyn Nastolatki”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że pozycję lidera w październiku ub.r. utrzymał dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 182 368 gz. i stratą wynoszącą 2,64 proc.
 
Drugie miejsce należało do miesięcznika „Twist” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 108 654 egz. Magazyn ten zanotował największy wzrost w zestawieniu, wynoszący aż 71,06 proc. Obecnie kosztuje on 3,99 zł, podczas gdy rok wcześniej - 5,49 zł.

Podium zamyka także wydawany przez Bauera miesięcznik „Bravo Girl”. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 90 130 egz. i była o 10,20 proc. wyższa niż rok wcześniej, gdy magazyn był dwutygodnikiem.

Największy spadek w rankingu dotknął zajmującego szóste, przedostatnie miejsce miesięcznika “Popcorn” wydawanego przez Ringier Axel Springer Polska. Jego sprzedaż ogółem poszybowała w dół aż o 54,91 proc. i wyniosła 33 414 egz. W pażdzierniku 2010 roku kosztował on 2,30 zł, a rok później - 2,99 zł.

Wirtualnemedia.pl październik
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 182 368 187 309
Twist 108 654 63 519
Bravo Girl 90 130 81 788
Fun Club 80 195 88 653
Dziewczyna 37 637 55 506
Popcorn 33 414 74 112
13 Magazyn Nastolatki 28 790 50 160


W październiku ub,r. w porównaniu do września ub.r. wzrost sprzedaży zanotował jedynie “13 Magazyn Nastolatki” (Egmont Polska), którego wynik poszedł do góry o 6,76 proc. Pozostałe tytuły straciły, a najwięcej z nich “Popcorn” (36,56 proc.). 

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP październik wrzesień
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 182 368 195 882
Twist 108 654 147 457
Bravo Girl 90 130 103 321
Fun Club 80 195 118 831
Dziewczyna 37 637 57 551
Popcorn 33 414 52 667
13 Magazyn Nastolatki 28 790 26 966


 

Dołącz do dyskusji: “Twist” szybuje do góry, “Popcorn” traci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl