TVN 24 kontra UPC TK
Od początku września trwa nowa kampania reklamowa TVN24. Stacja chce odebrać abonentów UPC na rzecz Aster City
Na początku września ruszyła w Warszawie nowa kampania marketingowa TVN 24 i Aster City, mająca na celu promocję TVN 24 w sieci kablowej Aster City.
Kampania wykorzystuje billboardy, mailing bezadresowy, oraz niespotykane do tej pory w Warszawie wielkoformatowe reklamy na autobusach komunikacji miejskiej.
W ramach kampanii zostanie przeprowadzony konkurs dla nowych abonentów. Biorący udział w konkursie mogą wygrać telewizory lub rabaty na abonament.
Oficjalnie akcja skierowana jest do potencjalnych, nowych abonentów Aster City , jednak tvn24 nie ukrywa, że chce w ten sposób odebrać abonentów UPC TK z którą od roku nie może się porozumieć.
Kampania potrwa przez cały wrzesień.
Dołącz do dyskusji: TVN 24 kontra UPC TK