SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Top Gear" sprzedał więcej niż planowano

Sprzedaż pierwszego wydania miesięcznika motoryzacyjnego "Top Gear" (Burda Media Polska), które ukazało się w połowie lutego br., wyniosła 93,6 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy.

Nakłada tego numeru liczył 122 tys. egz. W związku z tym, że wydawnictwo zakładało osiągnięcie i utrzymanie sprzedaży magazynu na poziomie 60 tys. egz., zdecydowano, że nakład drugiego numeru, który już trafił do kiosków, będzie większy i wyniesie 145 tys. egz.

"Top Gear" to miesięcznik motoryzacyjny wydawany na licencji BBC Worldwide. Magazyn liczy 180 stron i kosztuje 3,90 zł. Redaktorem naczelnym pisma jest Piotr Frankowski.

Dołącz do dyskusji: "Top Gear" sprzedał więcej niż planowano

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl