"Tina" liderem, ostro w dół "Naj"
Styczeń 2008: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet. Który tytuł stracił najwięcej?
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w styczniu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 389 317 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to jednak 1,8 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2007 r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 275 663 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 248 178 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+J Polska) - 185 611 egz.
styczeń |
||||
ZKDP |
2008 |
2007 |
||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Tina | 508964 | 389317 | 540549 | 396759 |
Przyjaciółka | 429052 | 275663 | 582052 | 348045 |
Pani Domu | 425000 | 248178 | 525106 | 302872 |
Naj | 359604 | 185611 | 509697 | 313907 |
2008/2007 |
||||
|
styczeń |
grudzień |
||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Tina | 508964 | 389317 | 569624 | 427941 |
Przyjaciółka | 429052 | 275663 | 488637 | 320145 |
Pani Domu | 425000 | 248178 | 461667 | 256771 |
Naj | 359604 | 185611 | 394975 | 204465 |
Dołącz do dyskusji: "Tina" liderem, ostro w dół "Naj"