SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Tina" liderem, ostro w dół "Naj"

Styczeń 2008: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet. Który tytuł stracił najwięcej?

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w styczniu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 389 317 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to jednak 1,8 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2007 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 275 663 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 248 178 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+J Polska) - 185 611 egz.

styczeń

ZKDP

2008

2007


Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 508964 389317 540549 396759
Przyjaciółka 429052 275663 582052 348045
Pani Domu 425000 248178 525106 302872
Naj 359604 185611 509697 313907


2008/2007


styczeń

grudzień


Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tina 508964 389317 569624 427941
Przyjaciółka 429052 275663 488637 320145
Pani Domu 425000 248178 461667 256771
Naj 359604 185611 394975 204465

Dołącz do dyskusji: "Tina" liderem, ostro w dół "Naj"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl