SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“The Voice od Poland” pnie się powoli do góry

Dwójka wyemitowała 10 castingowych odcinków programu “The Voice of Poland”. Z tygodnia na tydzień rosła widownia talent-show, ale TVP2 w czasie jego emisji przegrywała z TVN i TVP1.

Średnia widownia dotąd pokazanych wydań programu ukształtowała się na poziomie 2,3 mln osób, co przełożyło się na 16,80 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 15,77 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

>>> KRRiT:  Zatrudnienie Nergala w „The Voice of Poland” nie narusza prawa

Pierwsze dwa odcinki, wyemitowane 3 września br., miały tylko 1,96 mln widzów, przy udziale na poziomie 15,26 proc., zaś ostatnie dwa śledziło juz 2,47 mln osób (17,51 proc. udziału). Jeszcze bardziej wzrósł udział w grupie komercyjnej - z 13,02 proc. w pierwsza sobotę emisji do 18,01 proc. w sobotę 1 października br.

Data Start Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
03-09-2011 20:00 1 836 752 14,90% 13,33%
03-09-2011 21:05 2 070 512 15,58% 12,78%
  1 955 706 15,26% 13,02%
10-09-2011 20:00 2 229 883 16,58% 15,88%
10-09-2011 21:07 2 138 165 15,45% 14,15%
  2 184 210 16,01% 14,97%
17-09-2011 20:00 2 178 894 16,35% 16,04%
17-09-2011 21:04 2 508 579 18,47% 16,45%
  2 352 597 17,47% 16,27%
24-09-2011 20:00 2 386 555 16,70% 15,25%
24-09-2011 21:05 2 587 801 18,14% 16,70%
  2 491 109 17,45% 16,04%
01-10-2011 20:03 2 555 442 18,03% 18,57%
01-10-2011 21:07 2 395 598 17,04% 17,55%
  2 472 153 17,51% 18,01%
Średnia z całości 2 297 110 16,80% 15,77%


Dane telemetryczne pokazują, że w czasie nadawania show (soboty między 20.00 a 21.50) Dwójka osiąga lepsze wyniki niż rok wcześniej w tym paśmie. Wówczas jej oglądalność wynosiła tylko 1,77 mln osób, a udział kształtował się odpowiednio na poziomie 12,28 proc. i 9,62 proc. 

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN 3 320 199 24,28% 27,42%
TVP 1 2 539 316 18,57% 16,36%
The Voice... 2 297 110 16,80% 15,77%
Polsat 1 427 110 10,43% 11,50%

TVP 2 w paśmie emisji “The Voice of Poland” zajmuje jednak trzecie miejsce wśród głównych graczy rynku, wyprzedzając jedynie Polsat, który w tym czasie postawił na emisję filmów fabularnych. Daje mu to raptem 10,43 proc. udziału w grupie 4+. Liderem jest telewizja TVN ze swoim show “Mam talent!” (24,28 proc.), druga jest TVP 1 (m.in. “Pogoda” i filmy, 18,57 proc.).

>>> „The Voice of Poland” teraz codziennie na antenie TVP 2!

Podczas “Przesłuchań w ciemno” czwórka jurorów-trenerów tj. Kayah, Ania Dąbrowska, Nergal i Andrzej Piaseczny, skompletowała swoje 12-osobowe drużyny. W kolejnym etapie - “ Bitwach” - z każdego zespołu zostanie połowa uczestników. O tym, kto odpadnie, zdecyduje każdy z trenerów.

Program “The Voice of Poland” prowadzi Hubert Urbański. Format na licencji Talpa Content produkuje firma Rochstar.

Dołącz do dyskusji: “The Voice od Poland” pnie się powoli do góry

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
me
może procentowo podskoczyło, bezwzględnie w najlepszym razie można mówić o stabilizacji widowni...
20 12
odpowiedź
User
Pik
Odnoszę jednak nieodparte wrażenie że jest to konkurs śpiewaczy wszystkich znajomych jury :-)
20 12
odpowiedź
User
Qubik
Żenada w wykonaniu panny Szczot i spółki. Wszyscy są super, genialni i w ogóle extra zabawni. Tylko jakoś po tym wszystkim robi się nam smutno, bo to już wszystko było sto lat temu.
0 0
odpowiedź