SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

The Icon Agency dla domu Hermès

Agencja The Icon Agency rozszerzyła swoją współpracę z domem Hermès.

Począwszy od tego roku, agencja ogłasza przejęcie całej komunikacji Hermès Perfumes. W ramach działań odpowiedzialna będzie za prowadzenie biura prasowego oraz relacje z talentami. Do zespołu zajmującego się klientem dołącza Hanna Marzec, influencer marketing manager, odpowiedzialna za relacje z talentami.

Na czele zespołu pozostaje Daria Graczykowska, head of PR & communication w agencji. Od 2019 roku agencja reprezentuje francuski dom mody w zakresie usług PR, relacji z talentami, a także zarządzania showroomem. Od 2021 roku Icon Agency jest również odpowiedzialna za komunikację Hermès Beauty. 

Dołącz do dyskusji: The Icon Agency dla domu Hermès

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl