„Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I półroczu, tylko „TV14” na plusie
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w pierwszym półroczu br. był „Tele Tydzień”. Z kolei na czele dwutygodników znalazł się „Tele Świat” - dane ZKDP pism telewizyjnych w raporcie Wiertualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym półroczu 2017 roku uplasowała się na poziomie 731 951 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 5,17 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,28 proc. i ustabilizowała się na poziomie 297 642 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik pierwszym półroczu br. wyniósł 144 364 egz., po spadku o 13,19 proc. - największym w zestawieniu tygodników telewizyjnych.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 6,58 proc. i wyniosła 76 750 egz.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego dwutygodnika, czyli magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym półroczu br. wyniosła 321 971 egz. Była ona o 2,06 proc. mniejsza, niż w takim samym okresie 2016 roku.
Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 194 289 egz., po wzroście o 0,87 proc. - jedynym wśród wszystkich pism telewizyjnych.
Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 141 767 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 2,92 proc.
Na czwartym miejscu uplasował się „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w pierwszym półroczu br. wynoszącym 103 958 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się o 13,39 proc. - najbardziej w zestawieniu wszystkich pism telewizyjnych.
W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem poprzedniego miesiąca zmniejszył się o 6,90 proc. do poziomu 674 968 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (279 443 egz.; w dół o 8,29 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (132 134 egz., spadek o 14,48 proc. - największy wśród wszystkich tygodników).
Wśród dwutygodników telewizyjnych liderem średniej sprzedaży ogółem również w tym ujęciu był „Tele Świat”, którego wynik względem czerwca 2016 roku roku zmniejszył się o 4,16 proc. do poziomu 301 320 egz.
Drugi był magazyn „TV14” (180 415 egz.; wzrost o 0,41 proc. - jedyny wśród wszystkich pism), a na podium znalazł się jeszcze „Tele Max” (135 046 egz., - 1,93 proc.).
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Tele Świat” na czele w I półroczu, tylko „TV14” na plusie