SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tele Max” i „Super TV” z większą sprzedażą po zmianie w dwutygodniki

W maju 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2014 roku wyniosła 339 265 egz. Była ona o 7,18 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu 2013 roku.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on wynik na poziomie 190 628 egz., po spadku o 6,58 proc.

Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 170 557 egz., podczas gdy rok wcześniej w cyklu tygodniowym sprzedawał się w liczbie 166 923 egz.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w maju br. wynoszącym 158 062 egz. W maju ub.r. ukazując się co tydzień magazyn ten notował sprzedaż na poziomie 146 598 egz.

„Telemax” na cykl dwutygodniowy przeszedł od wydania, które się ukazało 31 marca br., a „Super TV” od numeru z 7 kwietnia br. Pisma te zwiększyły do 96 stron swoją objętość (wcześniej wynosiła ona 56 stron) i zdrożały z 1,20 zł do 1,50 zł (więcej na ten temat).

Ostatnią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w maju br. na poziomie 55 754 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 14,30 proc.

Wirtualnemedia.pl

maj

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

527 376

339 265

339 265

527 470

365 499

365 499

TV14

319 913

190 628

190 628

309 969

204 060

204 060

Tele Max

284 981

170 557

170 557

250 536

166 923

166 923

Super TV

277 444

158 062

158 062

227 453

146 598

146 598

Ekran TV

111 290

55 754

55 754

112 415

65 058

65 058

* wyniki tygodników „Tele Max” i „Super TV”


W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił „Tele Max” - było to 18,10 proc. Nieco mniejszą stratę - 18,04 proc. - odnotował „Super TV”.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

527 376

339 265

339 265

574 997

381 694

381 694

TV14

319 913

190 628

190 628

357 485

210 210

210 210

Tele Max

284 981

170 557

170 557

314 928

208 256

208 256

Super TV

277 444

158 062

158 062

302 166

192 854

192 854

Ekran TV

111 290

55 754

55 754

111 620

61 819

61 819

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Max” i „Super TV” z większą sprzedażą po zmianie w dwutygodniki

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
ja tam wolę kupować tygodniki tv, a nie dwutygodniki :) w tygodnikach wszystko jest bardziej na bieżąco aktualizowane, a w dwutygodnikach to jak już je stworzą i wydrukują, a są jakieś zmiany ramówkowe, to już ich nie uwzględnią no i potem często są błędy - oczywiscie mam tu na myśli program dla tego drugiego tygodnia ;)
odpowiedź