Szybki wzrost nakładów na reklamę online w krajach Europy Zach.
Pierwsza połowa 2010 roku przyniosła szybki wzrost nakładów na internetową reklamę we Francji i Hiszpanii.
Na rynku hiszpańskim reklamodawcy wydali na promocję w sieci 377,4 miliona euro. To o 20,3 proc. więcej w porównaniu z pierwszym sześcioma miesiącami roku 2009 - wynika z danych IAB i PwC.
Wynik ten stanowi około połowę z kwoty, jaka według firmy eMarketer zostanie wydana w całym bieżącym roku na reklamę online w Hiszpanii.
IAB i PwC przewidują, że we Francji w 2010 roku do kanałów cyfrowych skierowanych zostanie 16 proc. ogółu wydatków reklamowych, a do roku 2014 wskaźnik ten wzrośnie do 21 proc. Według różnych źródeł, w pierwszej połowie tego roku na internetową reklamę we Francji wydano ponad 1 miliard euro.
Dołącz do dyskusji: Szybki wzrost nakładów na reklamę online w krajach Europy Zach.