„Świat Kobiety” wyprzedził „Dobre Rady”. „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży
W listopadzie ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Cała Ty”, z kolei najwięcej stracił „Poradnik Domowy”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2015 roku wyniosła 328 625 egz. W porównaniu do listopada 2014 roku zwiększyła się ona o 0,69 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciej na drugą lokatę awansował „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Wynik analizowanego miesięcznika uplasował się na poziomie 281 531 egz., po spadku o 11,54 proc.
Na ostatnią pozycję podium spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Wynik sprzedażowy tego tytułu zmalał o 12,50 proc. do 279 658 egz.
Oczko niżej uplasował się „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska), który odnotował największy spadek w zestawieniu. Jego wynik zmniejszył się bowiem o 25,99 proc. do 205 809 egz.
Z kolei najwięcej - 5,62 proc. - zyskała „Cała Ty” (Phoenix Press), której wynik wyniósł 127 597 egz. W zestawieniu tytuł ten uplasował się na miejscu siódmym - ostatnim.
Wirtualnemedia.pl | listopad | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 454 961 | 328 825 | 328 625 | 414 956 | 326 373 | 326 373 |
Świat Kobiety | 414 931 | 281 531 | 281 531 | 419 900 | 318 270 | 318 270 |
Dobre Rady | 496 000 | 294 658 | 279 658 | 490 000 | 319 613 | 319 613 |
Poradnik Domowy | 305 468 | 205 809 | 205 809 | 380 000 | 278 100 | 278 070 |
Claudia | 334 410 | 186 395 | 186 395 | 372 500 | 229 878 | 229 608 |
Olivia | 244 955 | 136 580 | 136 580 | 224 958 | 138 252 | 138 102 |
Cała Ty | 200 000 | 127 597 | 127 597 | 240 000 | 120 805 | 120 805 |
W listopadzie ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych, wynoszącym 12,30 proc., również pochwalić się mogła „Cała Ty”. W tym ujęciu najwięcej straciły natomiast „Dobre Rady” - było to 1,40 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2015 | |||||
ZKDP | listopad | październik | ||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Kobieta i Życie | 454 961 | 328 825 | 328 625 | 439 954 | 329 012 | 329 012 |
Świat Kobiety | 414 931 | 281 531 | 281 531 | 404 947 | 267 785 | 267 785 |
Dobre Rady | 496 000 | 294 658 | 279 658 | 440 000 | 283 622 | 283 622 |
Poradnik Domowy | 305 468 | 205 809 | 205 809 | 319 500 | 197 906 | 197 906 |
Claudia | 334 410 | 186 395 | 186 395 | 321 675 | 189 732 | 169 732 |
Olivia | 244 955 | 136 580 | 136 580 | 249 970 | 126 976 | 126 976 |
Cała Ty | 200 000 | 127 597 | 127 597 | 200 000 | 113 625 | 113 625 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Świat Kobiety” wyprzedził „Dobre Rady”. „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży