SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukces "Wyborczej"

Nowa matura z "Gazetą Wyborczą" - sukces akcji

W dniach 21-25 września *Gazeta Wyborcza" przeprowadziła akcję informacyjną o nowej maturze (w tym roku szkolnym całkowicie zmieniają się zasady egzaminu).

Od wtorku przez cały tydzień *Gazeta" dołączała książeczki z zestawami maturalnymi, a w sobotę - płytę CD-ROM z maturą próbną z 12 przedmiotów. Akcja promowana była na billboardach (słynna już czerwona bielizna), w telewizji i radiu. Projekt przygotowali Małgorzata Skowrońska z działu promocji *Gazety" i Wojciech Tymowski, redaktor działu krajowego.

Średnia sprzedaż *Gazety Wyborczej" w maturalnym tygodniu była bardzo dobra (według szacunków wydawcy wyniosła 483 tys. egz.).

- Sądzę, że na ten sukces składa się elektryzujący temat oraz siła naszej marki - komentuje Grzegorz Sroczyński, szef promocji *Gazety". - Edukacja od lat jest naszą specjalnością. Czytelnicy wiedzą, że piszemy informatory rzetelnie i, co równie ważne, ludzkim, zrozumiałym językiem.

Dołącz do dyskusji: Sukces "Wyborczej"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl