SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadki wśród dwutygodników poradnikowych, „Przyjaciółka” liderem

W maju 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań była „Przyjaciółka”. Największy spadek w rankingu zanotowała „Pani Domu”, natomiast jedyny wzrost odnotował magazyn „Naj”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w maju 2013 roku wyniosła 330 667 egz. i w porównaniu do maja 2012 roku była niższa o 22,47 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 19,88 proc. do 272 412 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 176 393 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 27,62 proc.

Czwarte miejsce zajął odświeżony w lipcu ub.r. dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był jeszcze miesięcznikiem. W maju 2013 roku sprzedawał się on średnio w liczbie 162 974 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik wzrósł aż o 142,59 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.

Wirtualnemedia.pl

maj

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

330 667

426 477

Tina

272 412

339 985

Pani Domu

176 393

243 713

Naj

162 974

67 181*


W maju 2013 roku w porównaniu do kwietnia 2013 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla pań zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Pani Domu” - było to 8,71 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

maj

kwiecień

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

330 667

354 510

Tina

272 412

284 699

Pani Domu

176 393

193 222

Naj

162 974

176 979

* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”

Dołącz do dyskusji: Spadki wśród dwutygodników poradnikowych, „Przyjaciółka” liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl