Spadki wśród dwutygodników poradnikowych, „Przyjaciółka” liderem
W maju 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań była „Przyjaciółka”. Największy spadek w rankingu zanotowała „Pani Domu”, natomiast jedyny wzrost odnotował magazyn „Naj”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w maju 2013 roku wyniosła 330 667 egz. i w porównaniu do maja 2012 roku była niższa o 22,47 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 19,88 proc. do 272 412 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 176 393 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 27,62 proc.
Czwarte miejsce zajął odświeżony w lipcu ub.r. dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był jeszcze miesięcznikiem. W maju 2013 roku sprzedawał się on średnio w liczbie 162 974 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik wzrósł aż o 142,59 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.
Wirtualnemedia.pl |
maj |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Przyjaciółka |
330 667 |
426 477 |
Tina |
272 412 |
339 985 |
Pani Domu |
176 393 |
243 713 |
Naj |
162 974 |
67 181* |
W maju 2013 roku w porównaniu do kwietnia 2013 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla pań zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Pani Domu” - było to 8,71 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
ZKDP |
maj |
kwiecień |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Przyjaciółka |
330 667 |
354 510 |
Tina |
272 412 |
284 699 |
Pani Domu |
176 393 |
193 222 |
Naj |
162 974 |
176 979 |
* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”
Dołącz do dyskusji: Spadki wśród dwutygodników poradnikowych, „Przyjaciółka” liderem