SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Smak po brzegi” – Horalky pierwszy raz w telewizji (wideo)

Trwa pierwsza telewizyjna kampania reklamowa wafelków Horalky z portfolio I.D.C. Polonia. Akcję pod hasłem „Smak po brzegi” przygotowały firmy GunPowder Directors, Apollon Studio i PRO Media House.

Prowadzona obecnie kampania reklamowa wafelków Horalky pokazuje ich unikalną zawartość: polewę kakaową pokrywającą tylko brzegi wafelka. Akcja pod hasłem „Smak po brzegi” to pierwsza kampania tego produktu w polskiej telewizji. Poprzednio wafelki Horalky były reklamowane na outdoorze – pierwszy raz dwa lata temu (więcej o tej akcji).



W ramach obecnej kampanii 30-sekundowy spot jest emitowany w kanałach TVP1, TVP 2, TVN, Polsat, TVP Info, Polsat2, TV4, Polsat News, TVN24, TVN Style, TVN7 i TV Puls. Pierwsza odsłona akcji potrwa do 27 lutego, a druga jest zaplanowana na marzec. Kreacją i produkcją reklamy zajęły się słowackie firmy GunPowder Directors i Apollon Studio, a za realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House.

Dołącz do dyskusji: „Smak po brzegi” – Horalky pierwszy raz w telewizji (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Horalek
no w końcu! Horalky są pyszne! Niech świat się o nich dowie :)))
0 0
odpowiedź