SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Słodka kobieca tajemnica reklamuje Winiary Pomysł na… Panna Cotta (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamująca deser Winiary Pomysł na… Panna Cotta z sosem truskawkowym. Akcję na zlecenie Nestlé Polska przygotowały firmy Publicis i MEC.

W kampanii deseru Winiary Pomysł na… Panna Cotta z sosem truskawkowym wykorzystywany jest spot, w którym przyjaciółki zachwycają się wyśmienitym deserem przygotowywanym przez jedną z nich. Okazuje się, że słodka tajemnica tkwi w promowanym produkcie. Reklama zwraca uwagę na wspaniały smak, łatwość przygotowania i atrakcyjny wygląd wszystkich deserów Winiary Pomysł na…: Panna Cotta z sosem truskawkowym, Creme Caramel z sosem karmelowym i Tiramisu z sosem o smaku amaretto.



Akcja reklamowa od 16 stycznia obejmuje ogólnopolskie i tematyczne kanały telewizyjne. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Słodka kobieca tajemnica reklamuje Winiary Pomysł na… Panna Cotta (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
slow food
eeee tam, poczytajcie skład, za taką ilość śmeksów i zagęszczaczy z modyfikowanych genetycznie upraw płacić jak za zboże?
To ja wolę deser wg mojej babci - owoce do śmietanki, trochę miodu, np. cynamon i mniam!
odpowiedź
User
olo
a ja widzialem dzis w tivi spot z biedronki,jak pani z banera w sklepie
macha ręką i mowi cho no tu... do sklepu
odpowiedź
User
niezadowolony
to jest takie niedobre że masakra, dziś robiłem wersję z "karmelem" nigdy więcej! karmel to według nich = cukier + barwnik + chemia, a ta panna cotta smakowała ni to kaszka manna ni to budyń bleee, szkoda smietanki na to, lepiej sobie ubić i zjeść z owocami
odpowiedź