SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Sierocki na sobotę” oglądało 653 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

Prowadzony przez Marka Sierockiego nowy program „Sierocki na sobotę” oglądało średnio 653 tys. widzów. Produkcja dała TVP2 ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 1,94 mln zł.

Nowy cykl „Sierocki na sobotę” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty około godz. 22.30, w okresie od 29 września do 8 grudnia br. Średnia widownia premierowych odcinków cyklu wyniosła 653 tys. osób, co przełożyło się na 5,75 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,58 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył odcinek nowej produkcji z 27 października br. - zgromadził on przed telewizorami 808 tys. oglądających.

TVP2 w paśmie nadawania nowego cyklu zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie był Polsat, który emitując wtedy gł. „Twoja twarz brzmi znajomo”, osiągał 11,91 proc. udziału. Druga była TVP1 (różne audycje; 9,50 proc.), a trzeci - TVN (filmy fabularne; 5,75 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była czwarta.

Wpływy reklamowe z premierowych odcinków cyklu wyniosły 1,94 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Widzowie w nowym programie Marka Sierockiego mogli oglądać fragmenty występów artystów z Polski i z zagranicy zarejestrowane podczas Festiwalu Muzyki Tanecznej w Kielcach oraz koncertu Roztańczony PGE Narodowy w Warszawie. Pierwsze z tych wydarzeń odbyło się 7 i 8 września br., a drugie - 22 września.

W cyklu pojawiły się występy takich artystów, jak m.in.: Sławomir, Akcent, Weekend, Ingrid i Kate Ryan.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Dołącz do dyskusji: „Sierocki na sobotę” oglądało 653 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michu
Mieć a nie mieć 2mln z reklam z powtorkowych fragmentów koncertów to jakiś tam sukces jest.
0 0
odpowiedź
User
mike
Promowanie na siłę disco polo jest żenujące. Myślałem, że Pan Sierocki posiada jakiś gust muzyczny. Jak bardzo się myliłem...
0 0
odpowiedź
User
Wielbiciel Koalicji Obywatelskiej
Promowanie na siłę disco polo jest żenujące. Myślałem, że Pan Sierocki posiada jakiś gust muzyczny. Jak bardzo się myliłem...
O gustach się nie dyskutuje !! Muzyka to muzyka najważniejsze że Polska. Jak wokalisci Disco polo śpiewali po angielsku to od razu by każdy inaczej gadał.
0 0
odpowiedź