Miniserial „Gra na maksa 2” w TVP. „Kolejny nasz projekt z obszaru branded content marketingu”
Na antenach Telewizji Polskiej wystartował drugi sezon miniserialu ,,Gra na maksa”. - Klienci na dojrzałym rynku telewizyjnym oczekują coraz bardziej niestandardowych i wyróżniających sposobów na dotarcie do widza - mówi Ewelina Czuba, dyrektor biura reklamy TVP.
„Gra na maksa” to seria komediowych scen z życia trzydziestolatków, Maksa i Ali, których perypetie codziennego życia komentowane są przez dwóch stałych bohaterów - komentatorów piłkarskich Jacka Laskowskiego i Sebastiana Milę.
- Ich obecność w większości scen stanowi główny element komiczny serialu, jakim są parodie typowych komentatorów ze wszystkimi ich charakterystycznymi cechami: nieskrępowaną energią, swobodą wypowiedzi, umiejętnością szczegółowej analizy prostych zjawisk oraz kwiecistym żargonem, pełnym charakterystycznych idiomów - informuje biuro prasowe Telewizji Polskiej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W rolę głównych bohaterów wcielili się Karolina Bacia i Marcin Korcz. Autorami scenariusza są Tomasz Perczyński, Mateusz Lewandowski i Bartłomiej Magdziarz. Reżyserię powierzono Janowi Macierewiczowi.
„Gra na maksa” to kolejna produkcja TVP w obszarze branded content marketingu. - Nieustannie pracujemy nad nowymi produktami dla klientów, którzy na dojrzałym rynku TV oczekują coraz bardziej niestandardowych i wyróżniających sposobów na dotarcie do widza. Drugi sezon serialu „Gra na maksa” to kolejny nasz projekt z obszaru branded content marketingu, który jest swojego rodzaju płaszczyzną do budowania wizerunku marki - wychodzącą poza ramy standardowej reklamy, bazująca na emocjach i zaangażowaniu. Akcja serialu toczy się w trakcie trwania największej imprezy sportowej w tym roku - Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze, co tworzy doskonałe otoczenie dla marek z wiarygodnym i autentycznym przekazem - mówi Ewelina Czuba, dyrektor biura reklamy TVP.
Orange Polska, Sokołów, Emitel oraz Totalizator Sportowy partnerami
Projekt zrealizowany został we współpracy z partnerami: firmami Orange Polska, Sokołów, Emitel oraz Totalizator Sportowy.
- Serial ma ogromny potencjał komediowy i wierzymy, że będzie cieszył się popularnością wśród widzów. Naszym uczestnictwem chcieliśmy pokazać, że Orange na pierwszym miejscu stawia ludzi, a technologia, którą dostarczamy ułatwia im codzienne życie. Dzięki temu nasi użytkownicy zawsze mogą być blisko tego co dla nich najważniejsze, być w kontakcie z bliskimi i rozwijać swoje pasje - mówi Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.
- W jednym z odcinków „Gry na maksa” postanowiliśmy opowiedzieć o piłce… ale kobiet. Piłka nożna kobiet w Polsce wciąż pozostaje w cieniu piłki mężczyzn, a tymczasem w Polsce gra obecnie już ponad 30 tysięcy kobiet. Co więcej, Polski Związek Piłki Nożnej zgłosił kandydaturę Polski do organizacji mistrzostw Europy kobiet, zaplanowanych na 2025 rok. Emitel mocno angażuje się w popularyzację kobiecej piłki nożnej - stąd udział w jednym z odcinków miniserialu „Gra na Maksa” wspieranej przez nas drużyny Diamenty Warszawa. Liczymy na to, że dzięki Mundialowi w Katarze, uda nam się również zwrócić uwagę kibiców na rozgrywki pań - dodaje Andrzej Kozłowski, prezes zarządu Emitel.
Emisja podczas mundialu w TVP1, TVP2, TVP Rozrywka oraz TVP Kobieta
Serial nadawany jest od 20 listopada do 18 grudnia 2022 roku, w dniach meczowych, na antenach TVP1, TVP2, TVP Rozrywka oraz TVP Kobieta.
Mundial na wyłączność w TVP
Meczowe spotkania pokazane są na żywo w TVP1 lub TVP2, TVP Sport i TVP 4K oraz w internecie. Wśród komentatorów znajdują się: Jacek Laskowski, Dariusz Szpakowski (to jego ostatni mundial), Robert Podoliński, Przemysław Pełka, Kazimierz Węgrzyn, Maciej Iwański, Marcin Żewłakow, Mateusz Borek, Janusz Michallik, Sławomir Kwiatkowski i Kamil Kosowski.
Nasza reprezentacja drugi grupowy mecz w Katarze rozegra w sobotę 26 listopada o godz. 14.00 z Arabią Saudyjską, a trzeci - w środę 30 listopada o godz. 20.00 z Argentyną.
Dołącz do dyskusji: Miniserial „Gra na maksa 2” w TVP. „Kolejny nasz projekt z obszaru branded content marketingu”