SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

3,5 mln widzów „Sanatorium miłości”. TVP1 znokautowała konkurencję

Nowy program „Sanatorium miłości” oglądało średnio 3,50 mln widzów. Produkcja dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 6,80 mln zł.

Uczestnicy „Sanatorium miłości”; fot. TVP Uczestnicy „Sanatorium miłości”; fot. TVP

„Sanatorium miłości” nadawane było na antenie Jedynki w niedziele o godz. 21.15, w okresie od 20 stycznia do 31 marca 2019 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji wyniosła 3,50 mln widzów. Przełożyło się to na 22,54 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,10 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził 3 odcinek nowej serii, wyemitowany 3 lutego br. Oglądało go 3,89 mln osób.

TVP1 w paśmie emisji serialu zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym paśmie był Polsat, który pokazywał wówczas audycje kabaretowe, a udział tej stacji ukształtował się na poziomie 10,46 proc. Trzecie miejsce zajął TVN (gł. filmy fabularne i „MasterChef Junior”; 6,91 proc.) a „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (pasmo filmowe; 5,15 proc).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 była liderem.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków cyklu wyniosły 6,80 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Prowadzony przez Martę Manowską program „Sanatorium miłości” pokazuje relacje towarzyskie osób w wieku 60 i więcej lat, którzy przez trzy tygodnie mieszkają w sanatorium Równica w Ustroniu, leżącym w paśmie górskim Beskidu Śląskiego. Audycja jest połączeniem reality-show z elementami dokumentu.

Grupą docelową widowni „Sanatorium miłości” są przede wszystkim osoby starsze. - Naszą lojalną widownią jest m.in pokolenie 55+, dla którego jest adresowany nasz program. Sądzę, że z ciekawości „Sanatorium miłości” będą śledzić również młodsi widzowie - jakiś czas temu mówił nam prezes Telewizji Polskiej.

Jak już informowaliśmy, Telewizja Polska pracuje nad kontynuacją „Sanatorium miłości”, które wróci do TVP1 za rok. Aktualnie trwają poszukiwania uczestników do projektu.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Dołącz do dyskusji: 3,5 mln widzów „Sanatorium miłości”. TVP1 znokautowała konkurencję

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
any2000
3,5 mln widzów i tylko 7 mln zł no pięknie dokładamy do telewizji misyjnej
0 0
odpowiedź
User
Irena
Czyli Sanatorium Miłości miało więcej widzów niż w tym czasie Polsat, TVN i TVP2 razem wzięte - nieźle.
0 0
odpowiedź
User
Kinol
Do anu2000: skąd wiesz że dokładamy jak nie znasz kosztu produkcji i nie znasz szacunków związanych ze sponsoringiem i lokowaniem produktu, którego tutaj było chyba całkiem sporo. Nie zdziwię się jak się okaże że DoppelHertz czy Protefix pokrył większość kosztów jak nie całość
0 0
odpowiedź