Safari traci na urządzeniach mobilnych, w górę Opera Mini
Safari - zdecydowanie najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w lutym znaczący spadek udziału w rynku. Najbardziej zyskała na tym trzecia w rankingu Opera Mini.
Z danych Net Applications wynika, że w lutym Safari miała 55,41 proc. udziału w rynku - aż o 5,61 pkt. proc. mniej niż w styczniu.
Udział przeglądarki wbudowanej w system Android zwiększył się w tym samym czasie z 21,46 proc. do 22,82 proc., a najwięcej zyskała trzecia Opera Mini, notując wzrost z 9,84 proc. do 12,72 proc. rynkowego udziału.
Pierwszą piątkę uzupełniły mobilne odsłony przeglądarek Google Chrome (1,96 proc. - spadek o 0,06 pkt. proc.) oraz Internet Explorer (1,58 proc. - wzrost o 0,24 pkt. proc.).
Dołącz do dyskusji: Safari traci na urządzeniach mobilnych, w górę Opera Mini