Ruszyła nowa kampania Cyfry+
Duża kampania promocyjna Cyfry+
W poniedziałek 1 września 2003 r. ruszyła jesienna kampania reklamowa platformy cyfrowej CYFRA+. Została ona skonstruowana w oparciu o nowe telewizyjne i radiowe spoty wizerunkowe, ogłoszenia prasowe, reklamę w internecie oraz materiały BTL dla punktów sprzedaży, informujące o ofercie promocyjnej. (więcej poniżej)
|
Komunikację ATL wspierają ulotki i plakaty rozmieszczone w punktach dystrybucji CYFRY+. Wsparciem dla akcji jest wizerunkowo-programowa kampania CANAL+ prowadzona w prasie i telewizji.
Bieżąca kampania odświeża komunikację na temat CYFRY+. Wykorzystane w niej materiały reklamowe w emocjonalnym przekazie prezentują atuty CYFRY+, bogactwo oraz różnorodność oferty programowej. Uruchomienie kampanii poprzedziły badania focusowe, przeprowadzone na grupie potencjalnych abonentów telewizji cyfrowej. Ich wyniki wskazały na dużą przejrzystość, perswazyjność oraz wysoki stopień zrozumienia przekazu filmów reklamowych. Respondenci z zainteresowaniem i bardzo pozytywnie odnieśli się do nowych spotów zaprezentowanych podczas badań.
W jesiennej kampanii wykorzystane zostaną następujące media: telewizja (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7), stacje radiowe (RMF FM, Radio Zet) dzienniki (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Super Express, Dziennik Sportowy), TV-guidy (Gazeta TV, Tele Świat, Tele Tydzień, Tele Magazyn, To i Owo), strony internetowe CYFRY+, Wirtualnej Polski oraz serwis Gadu-Gadu.
Zakup mediów realizowany został przez Dom Mediowy Starcom. Opracowanie pomysłu oraz realizację filmów reklamowych do kampanii CYFRY+ i CANAL+ powierzono zespołowi autopromocji spółki CANAL+ Cyfrowy. W przygotowaniu kreacji pozostałych elementów kampanii uczestniczyli: agencja Euro RSCG New Europe oraz producenci spotów.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła nowa kampania Cyfry+