Ruszyła kampania wizerunkowa Dwójki
Celem kampanii wizerunkowej Dwójki jest promocja radia jako stacjio profilu kulturalnym, skierowanej do ludzi, dla których słowo idźwięk mają szczególne znaczenie.
Dodatkowo słuchaczom przypomniane zostaną nowe częstotliwościProgramu 2, wprowadzone w maju br..
Kampania obejmuje prasę (dzienniki ogólnopolskie: "GazetaWyborcza", "Rzeczpospolita" oraz "Dziennik", tygodniki "Wprost" i"Polityka" oraz miesięcznik "Twoja Muza"), outdoor (billboardy wsiedmiu miastach Polski - Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu,Lublinie, Trójmieście, Bydgoszczy oraz billboardy i citylighty wmetrze - od 16 do 30 listopada br.), spoty radiowe (od 22października do 18 listopada na antenie Programu 2 PolskiegoRadia).
Autorem kreacji jest Paweł Miszewski, artysta plastyk.
Dodatkowo kampanię wspiera animowany film reklamowy autorstwaMagdaleny Wacławik, emitowany w TVP Kultura oraz na antenach TVP 1i TVP 2.
Nowy layout, zgodny z linią kreatywną kampanii, zyskała takżestrona internetowa Programu 2.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada dział promocji PolskiegoRadia.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła kampania wizerunkowa Dwójki