Ruszył wiosenny serwis Mohito
Marka odzieżowa Mohito odświeżyła swój serwis internetowy.
Na stronie prezentowana jest nowa, wiosenna kolekcja Mohito, której tematem przewodnim jest styl Coco Channel i klimat wiosennego Paryża.
Koncepcja strony opiera się o tzw. storytelling – wyprawa przyjaciółek do romantycznego, słonecznego Paryża. Hasło przewodnie to: "z naszą kolekcją paryskie klimaty zagoszczą w Twojej szafie".
Na stronie głównej istnieje możliwość obejrzenia klipu wprowadzającego w nastrój kolekcji. Jednocześnie w tle rozbrzmiewa motyw dźwiękowy, który można wyłączyć. Główny content witryny to zdjęcia z wyprawy prezentujące nową kolekcję oraz dodatkowe trendy i inspiracje proponowane przez projektantów: Sweet Candy i Pastel Coco.
Wiosna 2011 to pierwsza odsłona obecnej wersji serwisu, druga planowana jest na lato.
Za całościowy projekt od koncepcji po wdrożenie odpowiedzialna była agencja kreatywna SoInteractive, treść dostarczyło Mohito. SoInteractive prowadzi dłuższą współpracę z marką, wcześniej było odpowiedzialne m.in. za serwis dedykowany dla kolekcji jesień-zima 2010/11.
Dołącz do dyskusji: Ruszył wiosenny serwis Mohito
- WOW, no genialne zaiste.