Rozstrzygnięcie kolejnej edycji Golden Arrow już wkrótce
Do 21 maja można zgłaszać prace do tegorocznej edycji największego konkursu marketingu bezpośredniego 'Golden Arrow', organizowanego przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) i VFP Communications Ltd. Przewodniczącym jury tegorocznej edycji konkursu będzie Łukasz Wejchert z ITI.
Zgłaszane do konkursu Golden Arrow prace rywalizują ze sobą w 15
kategoriach odpowiadającym różnym aspektom komunikacji
bezpośredniej:
1. Wysyłka bezpośrednia
2. Program lojalnościowy
3. Promocja sprzedaży
4. Experiental marketing
5. Marketing internetowy
6. Marketing mobilny
7. Telemarketing
8. Direct Response Advertising (m.in. prasa, TV,)
9. Kampania zintegrowana
10. Non-Profit
11. Golden Arrow Design - kategoria oceniająca prace wyjątkowe pod
względem poziomu kreatywności i atrakcyjności warstwy
wizualnej
12. Golden Arrow Open - kategoria dla wszystkich wyjątkowych
kampanii lub pojedynczych prac trudnych do zakwalifikowania
13. Salon Odrzuconych - kategoria oceniająca kampanie, które
zostały przedstawione klientom, jednak nie zostały przez nich
zaakceptowane
W jury konkursu zasiądą przedstawiciele marketerów i
największych agencji marketing services. Ogłoszenie wyników
Konkursu oraz rozdanie nagród nastąpi podczas gali, która odbędzie
się 20 czerwca w Fabryce Trzciny.
W związku z połączeniem konkursów - 'Boomerang' organizowanego
przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz 'Złotej
Strzały' VFP Communication - w jedną imprezę, na gali wręczony
zostanie dodatkowo Boomerang dla Najlepszego Marketera
Bezpośredniego Roku 2007.
Statuetką Boomeranga mają być wyróżniane firmy aktywnie wykorzystujące narzędzia marketingu bezpośredniego i wspierające rozwój branży.
Dołącz do dyskusji: Rozstrzygnięcie kolejnej edycji Golden Arrow już wkrótce