SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Rozkosz w ustach” reklamuje zupy Kubek pełen smaku marki Profi

Ruszyła właściwa odsłona kampanii reklamowej wprowadzającej na rynek nową markę zup instant Profi - Kubek pełen smaku. Akcja jest prowadzona na outdoorze i w internecie, a przygotowały ją firmy Vena Art, Bridge Media i KiS Production.

Kampania nowej marki zup instant Profi zaczęła się pod koniec kwietnia od etapu teaserowego, prowadzonego pod hasłem „Jeszcze nie miałam tego w ustach (zobacz szczegóły).

We właściwych reklamach także znajdują się ponętne kobiece usta, tym razem ze sloganem „Rozkosz w ustach” i informacją o produkcie. Jest on przedstawiany jako pierwsza na polskim rynku zupa instant w płynie.

Kampania obejmuje outdoor (nośniki w Częstochowie, Chorzowie, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu i Zabrzu), internet (reklamy, działania w social media, serwis kochamzupy.pl) oraz aktywności ambientowe w całym kraju. Akcja potrwa do 30 maja.

Reklamy przygotowała agencja kreatywna Vena Art, za realizację kampanii outdoorowej odpowiada agencja mediowa Bridge Media, a działania PR prowadzi agencja KiS Production.

Dołącz do dyskusji: „Rozkosz w ustach” reklamuje zupy Kubek pełen smaku marki Profi

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janek
Słabe i oklepane, jak cały rynek reklamy w tym kraju.
0 0
odpowiedź
User
pc
nawet można powiedzieć że żenujące., od razu trzeba było napisać przed zrobi.. lo... zjadam zupe
0 0
odpowiedź
User
Barbara
A ten french? Jezus Maria!
0 0
odpowiedź