Roszady w marketingu Kompanii Piwowarskiej: nowi dyrektorzy Tyskiego, Żubra i marek premium
W Kompanii Piwowarskiej Michał Kuczyński został nowym dyrektorem marki Tyskie, a p.o. dyrektorem Żubra - Tycjan Lewandowski. Klaudia Żaczek awansowała z kolei na p.o. dyrektora marek premium - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Michał Kuczyński na stanowisku dyrektora marki Tyskie zastąpił Mateusza Zarembę, który rozstał się z Kompanią Piwowarską po nieco ponad roku pracy. Wcześniej Zaremba przez kilka lat związany był z działem marketingu firmy tytoniowej JTI Polska m.in. jako global brand manager marki Benson&Hedges w biurze koncernu w Londynie.
Michał Kuczyński dotychczas pełnił funkcję dyrektora marek Żubr, Dębowe i Wojak. Teraz oprócz Tyskiego nadal zajmować się będzie Dębowym i Wojakiem.
Z kolei marką Żubr pokieruje, jako p.o. dyrektora marki, Tycjan Lewandowski ostatnio zajmujący stanowisko senior brand managera Żubra. Lewandowski w Kompanii Piwowarskiej pracuje od czterech lat.
W związku z odejściem Jeremiego Hilla, który wrócił do Wielkiej Brytanii, stanowisko dyrektora marek premium Kompanii Piwowarskiej (Książęce, Pilsner Urquell, Kozel i Grolsch) powierzono Klaudii Żaczek. Pracuje ona w firmie od ponad czterech lat. Ostatnio pełniła funkcję acting brand directora.
Dołącz do dyskusji: Roszady w marketingu Kompanii Piwowarskiej: nowi dyrektorzy Tyskiego, Żubra i marek premium