Roszady personalne w Polskapresse. Nowi szefowie marketingu i reklamy
Od wtorku Grupa Polskapresse ma nowego dyrektora marketingu, dyrektora marketingu pionu internet i prezesa oddziału biuro reklamy. Dominik Lachowicz i Krzysztof Kawaliło piastujący dwa ostatnie stanowiska rozstali się ze spółką.
Po zmianach dział marketingu połączono z działem PR. Dyrektorem nowej struktury została Magdalena Chudzikiewicz (poniżej na zdjęciu), dotychczas rzecznik prasowy (dalej będzie pełnić tę funkcję) i PR manager spółki. - Zmieni się sposób prowadzenia działań marketingowych i spojrzenia na marketing - mówi o konsekwencji zmian Chudzikiewicz. Zaprzecza, by z połączenia struktur miały wynikać zwolnienia.
Dotychczas dyrektorem marketingu Polskapresse był Dariusz Kasprzak. Jak informuje Chudzikiewicz, otrzymał on propozycję zostania w firmie na innym stanowisku. Nie ujawnia jednak o jaką funkcję chodzi.
Nowym szefem marketingu pionu internet został Olaf Furmanek, który od 2009 roku prowadził projekty Pionu Internet, m.in. Gruper.pl i bazy danych serwisów. Wcześniej był m.in. dyrektorem marketingu i sprzedaży “Manager Magazine” i “Businessman.pl”. Dotychczasowy dyrektor marketingu Polskapresse Dominik Lachowicz odchodzi ze spółki.
Nowym prezesem oddziału biuro reklamy został z kolei Wiktor Pilarczyk, który dołączył do Polskapresse w styczniu br. jako doradca prezesa. Wcześniej w CEPD Management odpowiadał za zwiększenie efektywności sprzedażowej, wypracowanie i wdrożenie standardów sprzedaży w sieciach aptek w Polsce, Wielkiej Brytanii i na Litwie. W PKN Orlen jako HR Manager pracował przy przejęciach i łączeniu aktywów zagranicznych: w Republice Czeskiej w Unipetrol a.s., na Litwie w AB Mazeikiu Nafta. Poprzedni szef Oddziału Biura Reklamy Krzysztof Kawaliło także rozstaje się z firmą.
Magdalena Chudzikiewicz nie komentuje powodów wprowadzenia zmian.
Dołącz do dyskusji: Roszady personalne w Polskapresse. Nowi szefowie marketingu i reklamy