„Rodzinka.pl” na górskich feriach reklamuje Super Smart Plan i Orange Open (wideo)
W reklamach Orange z bohaterami serialu „Rodzinka.pl” rozgrywających się na feriach zimowych spędzanych w górach promowane są taryfy Super Smart Plan i Orange Open. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Film Produkcja, Chimney, Post Meridian i Initiative Warszawa.
Reklamy z „Rodzinką.pl” rozgrywające się podczas przygotowań do wyjazdu na ferie prezentują główną zaletę Orange Open: możliwość otrzymania do 25 zł zniżki miesięcznie przy korzystaniu z telewizji, Neostrady, telefonu i internetu mobilnego. Z kolei w reklamach wprowadzonego niedawno Super Smart Planu podkreślane jest, że w ramach tej taryfy można za 9,99 zł rozmawiać bez limitu w obrębie Orange.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały z oferty TVP, Polsat i TVN) oraz internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Poland. Produkcją spotów - wyreżyserowanych przez Michała Gazdę - zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcją - studio Chimney, a realizacją dźwięku - firma Post Meridian
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” na górskich feriach reklamuje Super Smart Plan i Orange Open (wideo)